Külmutusautod: tööpõhimõte
Külmutusauto kujutab endast isotermilist furgooni, mis on isoleeritud kihiliste paneelidega ja varustatud külmutusseadmetega, mis säilitavad temperatuuri etteantud väärtustes. Külmutusautode ainulaadne
Loe lähemaltKülmutusauto kujutab endast isotermilist furgooni, mis on isoleeritud kihiliste paneelidega ja varustatud külmutusseadmetega, mis säilitavad temperatuuri etteantud väärtustes.
Külmutusautode ainulaadne eripära seisneb selles, et külmaainena võib kasutada eri aineid – kuiva või looduslikku jääd, gaasi, eutektplaate. Plusskraadide hoidmiseks furgoonis talvisel aastaajal on lubatud kütteallika kasutamine. Sel juhul võib sisetemperatuur saavutada kuni –20-kraadise välistemperatuuri korral +12 kraadi.
Eriline koht selliste furgoonide hulgas on reguleeritava temperatuuriga külmutusautodel. Nende eelis seisneb võimaluses kasutada eri sektsioonides erinevat temperatuuri.
Sagedamini kasutatavate külmutusautode liigid on poolhaagisega furgoonid või spetsiaalsel šassiil isotermilised furgoonid. Teisel juhul on külmutusauto kandevõime tänu konstruktsiooni väiksemale kaalule suurem.
Külmutusauto tööpõhimõte
Külmutusauto kere valmistamiseks kasutatakse kihilisi paneele, mille paksus on 4–8 mm. Need paneelid ühendatakse omavahel kindlalt spetsiaalsete kinnituselementidega ja liitekohad hermetiseeritakse hoolikalt. Täiendav isolatsioon tagatakse uksetihendiga.
Üks populaarsemaid kihilistes paneelides kasutatavaid materjale on penopolüuretaan. Materjalil on rida eeliseid: see ei hallita ega pehki, see ei ole mürgine ning sellel on madal soojusjuhtivus.
Külmutusautode ehitamisel pööratakse erilist tähelepanu konstruktsiooni kaalu vähendamisele. Selleks kasutatakse kõrgtugevaid materjale ja ilma karkassita tehnoloogiat. Külmutusauto furgoonide välisvooderduseks kasutatakse lehtmetalli (roostevaba teras, alumiinium), plastlaminaadiga vineeri, samuti emailiga katmist või polümeeridega tsinkimist. Furgooni põrandad kaetakse penopolüuretaanist kihiliste paneelidega, vineeriga, polümeerisegudega või lehtmetalliga.
Jahutussüsteemide liigid
Suuremas osas tänapäevastest külmutusautodest kasutatakse üht järgmistest jahutussüsteemi liikidest:
Kas vajate külmutusautoga veoteenuseid Balti riikides? Ettevõte BaltFreight võtab selle ülesande enda peale. Helistage meile!
04-02-2020
Viime kauba ukselt ukseni 24 tunniga
Valmistame ette dokumendid, laadime koorma peale, koostame optimaalse marsruudi, viime koorma kohale. Võtame kogu töö enda kanda.
Soovitame lugemist
Külmutusautod: tööpõhimõte
Külmutusauto kujutab endast isotermilist furgooni, mis on isoleeritud kihiliste paneelidega ja varustatud külmutusseadmetega, mis säilitavad temperatuuri etteantud väärtustes. Külmutusautode ainulaadne
Loe lähemaltNõuded ohtlike veoste vedamiseks autotranspordiga
Ohtlikud ained on veosed, mis võivad põhjustada olulist kahju inimestele, tehnikale ja/või ümbritsevale loodusele. Nende ohtlikkus seisneb võimes plahvatada või
Loe lähemaltAutovedude eelised võrreldes raudteevedudega
On levinud arvamus, et kaupade raudteevedu on autotranspordist odavam ja tõhusam. Käesolevas artiklis selgitame üksikasjalikult, miks see nii ei ole.
Loe lähemaltVeoste ühitamine: mida see endast kujutab ja milles seisnevad selle eelised äritegevuse jaoks?
Tänapäevastes logistilistes protsessides seisneb ühitamine eri veoste ühendamises üheks suureks partiiks. See võimaldab vähendada logistikale tehtavaid kulutusi transpordivahendil oleva kasuliku
Loe lähemaltKas mõni küsimus jäi vastamata?
Räägime täpsemalt lepingutingimustest, teenustest ja hindadest, koostame personaalse hinnapakkumise.
Pikkus x Laius x Kõrgus (cm)
Vorm tellimuse
täitmiseks
X
Tasuta konsultatsiooni tellimine
X
Päring ladustamiseks
X